Delad tur nästa!

Ja nu är det lördag eller snarare lördag kväll har varit ledig idag och fått vila upp mig lite har jobbat i flera dagar i sträck nu så det var en välbehövlig dag att vara ledig. Men i morgon är det nya tag ska ha en delad tur då så jag måste nog ta och tänka på att krypa ner i sängen och försöka få lite sömn. Börjar 07:00 i morgon och går till 13:00 och sedan har jag rast till 15:30 sen blir det att forsätta jobba till 21:00 så jag behöver verkligen sova men jag är verkligen inte trött men som sagt det går att försöka att lägga sig.

Idag har det varit en lugn dag  åkte och handlade lite och sedan besökte vi mina föräldrar en sväng satt och pratade lite strunt och sedan bar det av hem igen. Sedan har jag legat framför tv:en och kollat lite på angel och desperat housewives. Ska försöka ta mig i kragen och uppdatera bloggen lite mer men jag hinner verkligen inte så det får bli när det blir som ni kanske har märkt. Nä nu ska jag ge upp det här skrivandet för ikväll så jag får nån sömn inatt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0