Inte igen!

Tittade ut igenom fönstret när jag vaknade i morse och så snön komma ner ifrån himelen. Första tanken var INTE IGEN har tröttnat på snön nu, vill ha vår NU. Jag som hade tagit fram cykeln ifrån källaren också men jag tänker inte ta ner den igen för jag hoppas att inte snön ligger kvar. 
Igår vart det stor städning här hemma så faktiskt bra ut efter det var klart men efter jag hade tagit upp jakob såg det ut ungefär som när jag började fast med mindre damm och grus på golvet. Men man kan inte förvänta sig att det ska se snyggt och prydligt ut hela tiden här hemma när har jakob hemma.

Annars så blir det jobb ikväll för mig ska vara på gutenberg våning 2  börjar 15:30 och slutar 21:00. Jobbade i måndags också fast då var jag på karslund A-huset (solrosen). Får åka runt lite här och var nu men jag stortrivs jag har inge planer på att se mig om efter något annat jobb. Fast ända dumma är att jag jobbar kvällar också och då mäste jakbo vara på dagis för att jag inte har någon barnvakt då men nu har jag löst det så att han har fått vara med mormor och morfar. Det går ju att lämna han där men inte hela tiden måste försöka hitta någor annat dagis som har öppet dygnet om. Har hört att det har öppnat ett dagis ute på ren som har öppet dygnet om men det är ju så himla långt att åka framför allt på morgonen om man börjar 07:00. Ingen som har sitt barn där som kan berätta lite om dagiset där?

                        



Jakob har pappas byxer på sig kanske är lite otydligt men ville lägga ut bilden ändå, det är så himla svårt att hinna med att knäppa för han står inte still men bilderna får duga om dom är grumlig är det för att han vände sig om precis när jag knäppte.

/Linda! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0