Klippning!

Ja idag blir det klippning har bokat tid till halv tre så snart bär det av till stan tänkte gå och kika lite i affärer innan jag klipper mig. Ska försöka att kolla lite på kläder till jakob också och sedan ska jag försöka hitta något till mig också.

Jobbade i går på hamrelund på hemtjänsten där och det var super kul där men det ända som är jobbigt är att alla människor är på olika ställen. Det är det bästa på innerboende är att dom är samlade på ett och samma ställe.
Var på boels handelsbod och hittade en sittvagn till jakob som är lite bekvämare det skulle ha kostat 450 men fick den för 250 pga att det inte var ren så då tog jag den och åkte till mina föräldrar och tvättade av den.

Här är lite bilder på vagnen!
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0