Lördag!

Ja nu är det lördag igen då, Har jobbat hela dan började 07:00 och slutade 21:00 så jag har inte känt efter att det är lördag än. Men man måste arbeta och jag säger inte nej om resursen ringer och frågar om jag kan jobb. Men då blir det att dom ringer till mig hela tiden men man ska inte tacka nej.
Annars så sitter jag här och kollar runt lite på datorn skulle vilja ha en bärbar dator men jag vet inte vilken jag vill ha och vilken som är bra men får försöka att fråga runt lite på olika ställen.

Har en period som jag inte vet riktigt vad jag ska göra av mig själv och sur och irriterad på allt och alla. Vill bara gräva ner mig själv och ligga där tills jag blir på bättre humör. Det kan bero på att jag har sjukt ont i huvudet och i ryggen och att blodsockret inte är som det ska. Jag får försöka ta mig i kragen och bli på bättre humör det är inte bara bättre för mig själv utan också för dom runt omkring mig.

Nog pratat om dåligt humör!
Ja som sagt har inte hunnit med så mycket idag jobba i princip och slängt mig i duchen när jag kom hem välbehövligt faktiskt. Jo innan jag glömmer det har fått sommajobb på gutenberg våning 1 bägge perioderna vart överlycklig när dom ringde och sa att jag hade fått sommarjobb där jag ville vara. Så nu slipper jag oroa mig för om jag ska få något sommarjobb eller inte och hemköp låter verkligen inte lockade faktiskt.
Dom skulle höra av sig mer om när jag ska börja och när jag kan komma och hämta mitt schema som jag ska gå efter.

Är det nån som vet hur man gör bloggen annorlunda? Har kollat runt lite och förstår verkligen inte hur man gör!

/Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0