Söderhamn nästa!

Ja i morgon bär det av till söderhamn för att få mina sulor till skona så att jag trampar rätt när jag går och att jag ska slippa få ont i ryggen. Och det blir även besök till ÖB och barnens hus för att kolla på lite grejor till jakob när han fyller år. Det är bäst att börja i tid annars blir det inte av i tid utan jag har en förmåga att köpa presenter dagen innnan om jag är riktigt duktig två dagar innan. Men så ska det inte bli det här året hoppas jag iaf.

Jag har varit ledig i 3 dagar nu hur skönt som helst faktiskt har fått vila upp mig lite och det börjar kännas bättre i ryggen nu. Men det lär komma tillbaka när jag börjar jobba igen antar jag, har inte blivit bokad på fredan så vi får se om det blir nå jobb då. I morgon är jag ledig pga att jag ska till söderhamn. Och på lördan har jag delad tur IGEN men man får betalt och så får man ob hela dagen så det är ett plus faktiskt.

Har inte fått reda på om jag har fått sommarjobb eller inte men sista dagen man skulle få reda på det var den 22maj så det är ett tag kvar. Men jag vill ha reda på det nu så man kan börja planera om man ska söka någon annan stans eller inte. Har äntligen blivit klar med städningen det tog 4 timmar att städa i 2:an men det var för att jag hade jakob hemma och han ska hjälpa till på sitt lilla vis. Men som sagt nu är det klart och jag är nöjd med resultatet faktiskt. Undrar bara hur länge det kommer och se rent och snyggt ut i morgon lär allt som jag plackade undan idag vara framme igen. Men man får ta det med en nypa salt jag fick ju bort damm och skit på golvet iaf. Så då gör det inget om det ligger grejor på golvet.

Vart nästan förvåna när jag vaknade i morse utav att solen lyste  igenom fönstret och när man kikade ut var det blå himmel och det var faktiskt lite varmare ute. Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig jag är tött på regn och mulet väder nu vill ha vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0