Två lediga dagar!

Det har varit en intensiv vecka med jobb och mycket nya rutiner. Men det har gått bra faktiskt, hade lite svårt att tänka mig att jobb med att vara vikarie förr men det går faktiskt bra. Jag hade svårt att tänka mig att flytta till ett nytt ställe dag för dag men man lär sig fort. Har varit på gutenberg och karslund och hemtjänsten (väster) igår. Så jag har jobbat sen förra onsdan och inte varit ledig ett dugg och det känns i ryggen nu. Har tagit ledigt i morgon och på torsdag så man får ta igen sig lite. Ska jobba på Guten i helgen både på fre och lör söndag har jag inte blivit bokad än så vi får se om det blir nå jobb då också kanske?!
Hade jobb idag också men jag kände att min rygg inte orkade med ett pass till och framför allt inte natt på hamrelund. Så jag tackade nej till det erbjudande och jag kände att jag inte behövde ha något dåligt samvete för att jag tackade nej.

Annars har det inte hänt så mycket har städat och försökt att leta efter filmer som inte ligger i sina fodral. Men hittade dom inte det är säkert  jakob som har lagt som nån stans så vi inte hittar dom. Men man får väl skylla sig själv när man lägger skivorna i den höjden han är i. Men dom lär komma fram förr eller senare hoppas jag.

/Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0