Ännu en ny vecka!

Jag nu är det en ny vecka igen med jobba och även lite ledighet faktiskt. Det är min sista vecka på mitt sommarvik också och sedan är det resursen som gäller. Och det känns faktiskt lite tråkigt också och lämna alla men jag kommer säkert dit som en resursare och jobbar extra nån gång. Men det känns bättre och vara på ett ställe som man känner till och vet rutinerna på och får en månadslön. Men jag trivs på resursen så det ska blir roligt och få vara på olika ställen igen också faktiskt. Jag har jobbat idag och jag jobbar även i morgon men sedan är jag ledig ons och tors. Börjar bli lite nervös inför torsdagen också när jag ska tatuera mig men det går säkert bra men och jag hoppas att tatueringen blir bra. Jag ska ju bygga på min ribal och göra den större så jag ska lägga ut bilder på före och efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0