Laga eller skrota!

Ja nu är det äntligen helg och ledigt skönt att få umgås med familjen och ta det lugnt om dagarna.
Vi bestämde oss igår för att åka till mina föräldrar som idag och umgås med dom lite. Vi fick grillad kyckling och det smakade bra det också men kött står högst upp på listan ändå. Vi var där några timmar och begav oss sedan hem igen. Och som vanligt när vi kommer hem så stätter jag mig här framför datorn så fort jag får tid. Jag passade även på och beställa lite kläder åt mig också tyckte jag behöva förnya gardroben lite. Men det vart tröjor som jag beställde. Byxor på halens tycker jag inte är något att ha men tröjor däremot det har dom mycket att erbjuda faktiskt.
och i morgon kommer johans släkt hit hans mamma och pappa och josse och hans mor och far föräldrar johans fyller år på måndag så dom grattar honom en dag tidigare. kul och träffa dom lite också man träffar inte dom lika mycket som man skulle vilja så man får ta vara på tiden när man träffas istället.

Dom ringde ifrån elgiganten igår också angående men tielefon som jag lämnade in och dom sa att det var en fuktskade som hade orsaka felet och dom frågade om dom skulle skrota detn eller om dom skulle laga om jag skulle laga det så skulle det gå på 1200 spänn. Så jag bestämde mig för att dom skulle få laga den så kan jag sälja den sen istället och då får jag mer pengar än 1200kr.

den hör veckan som var så sov vi hos johans föräldrar vi vart där i tre dagar och det var väldigt skönt och byta miljö lite och framför allt att få umgås med dom lite också mycke skratt och mycket prat.
Jakob fick åka lite skogstraktor med farfar också ochdet säger han inte nej till inte. Och han fick även åka en sväng men farfar på moppen och det tycker lill goingen mycket om att göra. Vi plockade även blöbär när vi var där fick ihop lite ialla fall som vi fryste ner. Det är bra och ha om man ska göra en frukt paj eller något annat.


Här är kläderna jag beställde!

Blus  Topp  Linne
Dom tröjorna blev det som sagt!

Bär plockning!

  


Jakob åker skogstraktor med farfar!




 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0