Mening för livet!



   

I morgon ska jag tatuera mig som sagt ska bli spännande och se hur det blir!
Var ner på stan idag kakade runt lite hittade ingenting vill försöka hitta lite nya kläder nu till vinten. En jacka skulle inte sitta helt fel nu faktiskt.
Är ledig nu ons tors känns skönt och vara ledig också. Fast om jag själv skulle välja så skulle jag helst vilja vara ledig på helgen istället eftersom johan jobbar under veckorna. Men man får ta det man får.
Jo som ni kanske ser på korten så har jag klippt jakob han började få så långt hår så jag tyckte det var dags att klippa honom igen. Han började se ut som en liten tjej.
Han var duktig även denna gång och sitta still och tur är det annars så lovar jag att det inte skulle  se så här bra ut.
Köpte nya gardiner idag också och det passade faktiskt in i vårat tv rum. Är väldigt nöjd jag skulle vilja ha lite nya gardiner in i sovrummet och i köket men det får vänta ett tag till vill kika runt lite först!


Kommentarer
Postat av: Jenny Jonsson

Oj, vad olik sig jakob blev! Hoppas allt är bra med er och att du lägger upp bilder på tatueringen snart. Nyfiken :) Kram

2008-09-01 @ 13:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0