Nu är den här!

Idag har beståt av jobb ovh en massa andra saker som jag var tvungen att göra när jag kom hem tex städa och tvätta inte det roligaste man kan spendera en dag på men skönt att ha det gjort till helgen iaf. Jag ska jobba extra i morgon också skulle ha varit tre ledig nu till helgen men jag tackade ja till en kväll på fredan. Och som det känns nu så ångrar jag mig bestämt att jag tackade jag men det är bara sex timmar så det är inte ett så långt arbetspass som tur är så det ska säkert gå bra.
Jag fick kläderna som jag beställde från halens idag och allt passade som tur var är lite osäker på stoleken när man beställer för man kan ju intr prova och så kan stoleken man har vara antingen förstor eller för små. Men dom här kläderna passade faktiskt var lite orolig för färgerna men dom fungerade. Jag tänkte att jag skulle välja någon annan fär än svart. Jag är en sån som verkligen tycker om svart och väljer helst det om jag bara skulle vilja. Men så vart det inte den här gången och det är jag glad för.'

Vi har tänkt och bege hos ut med husvagnen en sista gång i helgen vi får se hur det blir med vädret och lusten. Just nu känns det som en bra ide men jag vet aldrig vad jag är på för humör till helgen!
Och så måste vi ha barn vakt också johans mamma och pappas beger sig till turkiet i helgen så dom kan inte ha honom tråkigt nog skulle passa bra och ha honom där om vi ändå har husvagnen där och så skulle det vara roligt och träffa dom också.Var ett tag sedan man sågs nu. Men eftersom dom åker på fredag kväll så går det inte så bra. Men mina föräldrar kanske kan ha honom om dom inte ska flytta hem ifrån stugan. Men sist jag frågade så lät det som dom kunde ha honom så vi får hoppas på det. Annars så får vi åka med husvagnen lite senare. Bara det inte blit för sent så vi får ligga och frysa i husvagnen det skulle inte vara någon roligt.

Vi fick tv:en idag också dom ringde i morse före ni och sa att dom skulle komma på eftermiddagen. Men dom kom inte johan skulle sätta ihop och koppla tv:en innan han åkte men så vart det inte. Dom kom vid halv fyra iställer och det är verkligen inte på förmiddagen. Men nu har vi fått den och jag kopplade ihop allt själv och jag är faktiskt stolt över mig själv att jag klarade av att göra det faktiskt. Och än så länge så är jag nöjd johan har inte sett den än. Men jag kan tänka mig att han är nöjad med den också.

Nä nu ska jag ta och kila ner i tvättstugan och ta ut det sista ur tvättmaskinen!
Lite bilder på före och efter byte av tv!

 
Den gamla!                       Den nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0