Ny tv!

Nu var det ett tag sedan jag skrev hittade lite tid till att sätta mig och skriva lite. Passade på efter jag kom hem ifrån jobbet. Har jobbat väldigt mycket nu och jag har en hel vecka med jobb framför mig men vem gnäller inte jag eller lite kanske det blir när jag vaknar på morgonen och inte har någon lust alls att kliva upp men men kommer upp det gör jag men i bland eller väldigt mycket nu så har jag försovit mig fy på mig men det har bara varit en halvtimme har varit på jobbet alltså en halvtimme efte jag börjat jobba. Jag måste försöka få sova en hel natt utan att vakna över att jag har så jävla ont i ryggen så jag måste stiga upp och sträcka på mig lite.
Jag måste försöka att hitta en metod så att jag slipper ha så här ont det är inte bara jag som lider för det utan det är dom i min närhet också. Jag är su och irriterad på allt och alla. Så jag hoppas det blir bättre!!!!!!!!!!

I fredags kväll bestämde vi oss för att beställa en ny tv som vi hittade på elgigantens hemsida och det var 3000kr billigare att beställa på internet än att gå till affären och köpa den så vi slog till direkt. Jag satte samtidigt ut min tv på blocket också. Tänkte att det var lika bra att göra det med det samma. Men jag fick inte den såld vi blocket utan mina föräldrar bestämde sig för att köpa den isället så det var ju bra det att man fick den såld och dom behöver faktiskt en ny tv och då passar det ju bra och ta min som är nästan ny och billigare än att köpa en ny.
Så här ser den ut!
/LD
Philips 42" LCD - SPARA 3000:-!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0