Var ett tag sen!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev igen måste försöka att få mer tid men som situationen ä nu så har jag ingen ro i kroppen och sitta framför daton. Men det blir väl ändring på det också när vintern börjar smyga på.
Här kommer lite bilder ifrån järvzoo när vi var dit och jag kommer eller jag ska försöka och skriva i hopp något mer också men jag ska inte lova något!

Lite uppdateringar!
Vi var det järvzoo förra fredan vi åkte dit med johans föräldrar. Vi hade tur med vädret också det var inte så himla varmt som det hade varit då under veckan så det var riktigt skönt och gå runt där och kika på alla djuren jakob uppskatade det mycket han också. Och ett plus var ju att han hade farmor och farfar med sig också. Vi kom dit tills dom öppnade ungefär och åkte hem på eftermiddagen. Var lite mör i bena efter trippen men vad gjorde det när man hade bra sälskap och trippen!

   



Jakob sommnade när vi nästan hade gått klart och det var inte alls konstigt han sprang runt  och drog vagnen och gick upp för där lutade som mest uppåt. Men han klagade inte han gick han go ungen. Men hans små ben sa stopp till slut och vi satte han ivagnen och han somnade nästan på en gång! 

Nä nu ser jag att jag måste börja och ta och göra mig i ordning och krypa ner i sängen.
Börjar 07 i morron men jag jobbar bara fram till två så det är verkligen skönt. Hade delad tur idag så nu har jag den gjord också och det är verkligen skönt kan jag lova.

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0