Jobbar helgen!

Ja är helt slut nu men som tur är så är man ledig idag iaf. Och så börjar jag 14:00 i morgon så man får sova lite i morgon iaf. Men blir ett antal stressiga dagar jobbar fre, lör och söndag och då har jag D1 (delad tur). Men sen så är det sportlov i en vecka men får se om jag får jobba extra jag hoppas det för johan jobbar då och det är inte så kul att sitta hemma och stirra in i vägen. Men ska prata med resursen ochså så jag kan skriva in mig som vikarie som omvårdnas personal.  Men så blir det att jag får hoppa till olika ställen men det ska väl funka ett tag iaf.

Var med jakob i dag till BVC och kolla om huvudet hade blivit större än förra gången. Var ju problem sist vi var där och vart kallad till en läkare och han tyckte att vi skulle gå till BVC på tätare kontroller. Så det har vi gjort och det ser bra ut nu. Det var fontanellen som hade växt ihop för fort på honom så det var därför det hade blivit något fel. Men som tur är så blev det bättre. Fick ett papper igår om att vi skulle på ett nytt läkarbesök den 17maj så vi får se vad han säger. Men hon på BVC sa att det inte var nån fara nu så jag hoppas läkaren säger det samma.

Ska ta och försöka betala dom där jävla räkningarna nu. Blir väl lagomt pank efter det!

Linda!

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0