Ledig!

Nu är man ledig hela helgen behövligt om jag får säga det själv. Har varit mycket den här veckan nu så man behöver vara hemma och ta igen sig. Annars har det inte hänt så mycket har varit med mamma på stan köpte tröjor till jakob. Han börjar och växa ur dom han har nu så det var dags och titta efter några stolekar större. Skulle ha varit till gävle och kolla på lite kläder där också men måste försöka hitta en dag då johan och jag är ledig samtidigt och som det se ut nu så finns det inge hål på ett tag men det löser sig nog.

Och igår var det alla hjärtans dag tycker inte det är något man ska bry sig om. Visst det är kul och ge något till den man älskar och visa att man tycker om den personen. Men tänk på dom som inte har någon och ge något till som aldrig får en ros i skolan som sitter där och ser på när dom andra får en ros. Nä jag tycker det är något för mig. Man behöver inte visa att man älskar en person för att det är alla hjärtans dag man kan ju visa det varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0