Uppe med tuppen!

Jag det kan man verkligen säga var uppe redan 04:30 och åt lite frukost. Faktiskt är det ganska skönt att kliva upp i tid och kunna göra det man ska. börjar 07:00 idag och slutar 16:00 så det är inte så lång dag idag. Och samma är det i morgon och sedan ledig fre, lör och söndag väldigt skönt att få sova ut nån gång också. Men jag trivs super där jag är nu alla är hur trevliga som helst och det känns faktiskt bra. Var och kollade lite på bollnäs kommun och då såg jag att ansökan om sommarvikarie hade kommit ut inom äldreomsårgen så nu är den blanketten ifylld och skickad. Skulle få reda på om jag hade fått jobb senast den 22 maj och jag hoppas att jag får där jag är nu. Skrev att om dom vill ha referenser så kunna dom ringa till avdelningen jag är på nu, så vi får se hur dom gör.

Jakob är vaken han också väldigt ovanligt för att vara han men det var väl mitt alarm som han vaknade av.
Blev inge dagis den här veckan för han heller för jag hade satt upp att han var ledig hela vecka pga sportlov och sen orkade jag inte ringa och ändra. Så nu är det moromor och morfar som kommer och gör jakob sällskap tills johan kommer hem vi 14:30. Men ska ta och mysa lite med jakob innan jag ska iväg och innan mormor och morfar kommer det lär väl plinga på dörren i vilken sekund som helst nu.

/ LD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0