Är så jävla less på vissa människor!

Dagen har beståt av sovmorgon började inte jobba förrän kl 14 idag så jag passade på och sova till halv ett och det var så skönt så. Johan och jakob hade varit uppe ett bra tag innan men aja är man trött så är man. Och jag börjar bli sjuk också har fått ont i halsen och i öronen så jag kan nog nästan tänka mig att jag håller på och få bihålsinflamation. Men det har blivit lite bättre nu efter jag tog två ipren.
Jo innan jag åkte till jobbet idag så ringde jag till rönken på bollnäs sjukhus och frågade om dom hade någon tid så dom kunde rönka min rygg och det hade dom så jag fick en tid kl 11 den 15juli och så frågade jag varför jag hade fått ett brev hem över att dom inte hade nå presonal och att dom hade semester så att dom inte hade tid och rönka mig förren efter semestern och varför dom inte kunde boka en tid om dom ändå skulle skicka ut ett sådant brev. Hon svarade att det måste ha blivit någon miss och att jag inte alls behövde gå till den öppna motagningen som hade stänkt nu så hon kunde inte svara på varför jag hade fått ett sådant brev så hon tyckte det verkade lite konstikt hon också. Men nu har jag en tid och tur är väl det och jag hoppas att dom hittar felet så att jag kan få slippa att ha så här ont jämt och ständigt.

Det har hänt lite grjeor på jobbet också det är en människa där som jag verkligen inte går ihop med hon är en sån där person som ska bossa och bestämma över allt och klankar på dom andra. Jag vart så jävla less så jag rev till henne och hon stod där som ett fån men vad fan ska man göra när det inte är någon annan som gör det. Alla sommarvikarier tycker inte alls om henne och hon fattar inte själv att hon måste bete sig lite annorlunda, nä hon kör på som hon brukar och alla blir bara mer iriterrad. Så jag undrar hur det där kommer och sluta. Jag har sagt mitt till henne nu får dom andra säga något också för jag tar inte skit från någon och så är det bara.

Johanna är i spanien nu hon kom fram ungefär vid 20:00 ikväll jag hoppas att allt ordnar sig och att dom kommer och trivas men både jakob johan och jag kommer och sakna dej det ska du veta men jag hoppas att du får det bra och att du hör av dej så fort det blir tillfälle.

Jag måste nog ta och besöka jon blund nu annars orkar jag nog inte upp i morgon bitti börjar 07 och klockan är redan så här mycket undrar om jag kommer upp i morgon eller kommer upp gör jag men trött som en gnu kommer jag att vara det kan jag lova.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0