Glömsk!

Idag och i morgon är det mina lediga dagar sedan kör jag hårt börjar med en d2 07-21:30 så det bilr en lång dag på lördan och sedan en k4 12:30 till 21:30 lite tråkigt men man får göra det bästa av situationen.
Var ju till läkaren i måndas angående min rygg han klämde och kände och frågade en massa frågor. Han trodde att det kunde ha något att göra med min vänstra njure som jag slog när jag ramlade av en häst för 7år sedan för jag har haft problem med rygga sedan jag slog den. Jag frågade hur njuren kunde ha med ryggvärken att göra och då sa han att eftersom jag har ryggvärk med feber osv att njuren kunde spela in med det. Så han tyckte att jag skulle göra en rönken på ryggen och se  mer exakt vad det kunde vara och kolla hur njuren var.
Men nu fick jag ett brev av sjukhuset och där stod det att jag inte kunde göra någon rönken  för dom hade ont om personal gissa om jag är less  jag kunde höra av mig den 24/8 för då hade dom mer personal. Fan vi betalar skatt för sjukvård men vi får inget utav det. är så jävla less det här nu så jag blir tokig. Tänk om det är njurn som spökar då och eftersom jag har diabetes och inte klarar mig med en njure så måste jag ju får vet om det är den som har slutat att fungera. Jag ska ringa dit i morgon om dom har folk så man kan få prata med någon där för jag måste verkligen få veta. Om inte det går så får jag ringa till läkaren och fråga hur jag ska göra för att få en akut tid eller något liknade så att det blir av snart.

Annars så har det inte häny något speciellt var och hälsade på mina föräldrar i sommarstugan idag vi grillade och myste var väldigt trevligt att få träffa dom lite. Jakob uppskattade det väldigt mycket han lekte och busde hela kvällen han så han slocknade på engång när vi la honom i hans säng när vi kom hem.
Och vi kom hem vid 22 så han vaknar nog sent i morgon han men vad gör det då får vi sovmorgon vi också.
och när vi kom hem så kom jag på att vi hade glömt tvättiden som vi hade bokat vi skulle ha tvättat kl 18-21 idag men så vart det inte och jag sprang ner för att jag skulle kunna boka en tid i morgon istället men så vart det inte hela dagen var uppbokad så vi fick lov ovh boka en tid på lördag kl 07 men vi får skylla oss själva när vi är så där glömsk och jag hade väldigt tur att jag jobbade så slapp jag tvätta.

Nä nu ska jag kika vad tv har att erbjuda!

Här är lite bilder från idag!


    

                                              johan och pappa häller på och bygger en soffa!

              
                                            pappa!

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0