Grillning!

Dagen har beståt av jobb började jobba 07 i morse och slutade 16 och jag har även jobbat hela helgen men man får lön och plus OB och det lider man inte av. Är ledig i morgon så man får passa på att vila upp sig lite så man orkar jobba på onsdag igen. Vi bestämde oss att vi skulle ta och grilla lite idag både jag och johan vart sugna så vi tog fram kött igår så vi ska nog ta och bära av snart vi ska låna mamma och pappas hus så att man kan vara lite för sig själv inge kul att grilla på ett bostadsområde känns som alla stirrar på en,

Ryggen blir inge bättre skulle ringa idag till rönken men jag han inte var så mycket på morgonen så jag han inte sätta mig och ringa så jag får ta och göra det i morgon vi får se hur det blir man kommer aldrig fram heller men jag får ge det ett försök.

Men nu ska vi bege oss och grilla ni får ha en forsatt trevlig kväll det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0