Roligt värre!

Ja nu är det helg igen som sagt om det finns vissa som inte har märkt det än vill säga. Skulle ha jobbat i fredas men som jag har nämt tidigre så har jag inte kännt mig på topp sedanni måndas och på torsdag kväll så kände jag verkligen att min kropp skrek efter vila men jag drog på att ringa ända in i det sista för att jag vilja verkligen inte bli sjuk och så vill jag inte vara hemma heller för det var en kort dag på fredan skulle börja 07 och sluta 13. Så jag tänkte jag klara det här men inte då jag jag hade haft ont i halsen men det vart värre på tordag kväll och ont i kroppen så in i norden. Så jag bestämde mig för att ringa och sjukanmäla mig men jag gjorde det verkligen inte självmant för johan hade sagt till mig tidigare att jag borde sjukanmäla mig men jag sa att jag mådde bra. Men senare så sa han att du borde verkligen ringa för du ser inte pigg ut och jag kände mig inte på topp heller och nu så ångrar jag mig verkligen inte faktiskt. Jag är glad att jag gjorde det och jag skulle ha varit ledig i alla fall lördag och söndag så jag fick en dag extra att vila mig och det känns skönt att få ligga och bara ta det lugnt.

Men i morgon blir det dop och jag har verkligen inte nå vidare lust att vara bland folk när man inte mår nå bra. Men johan tjatar så vi får se hur jag känner mig  i morgon om jag känner mig så här som jag gör nu så åker jag defenitivt inte dit för jag är nog inte så social heller om jag skulle åka dit med feber och hosta alla ryggar nog tillbaka och inte vill vara i närheten av mig nä kanske inte så men det känns så när man säger till personer att man är sjuk så går dom några steg tillbaka eller så avslutar dom samtalet och går därifrån och där sitter man själv och ser ensam ut.
Nä men jag skulle aldrig åka till ett dop eller något liknade om jag skulle känna mig så här heller för man orkar inte heller och så är man inte på så bra humör när man inte är på topp.
Men vi får se hur det blir jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre så att jag kan masa mig iväg dit man ska aldrig säga aldrig som man brukar säga.

Annars har det väl inte hänt så mycket jag och johan kikade på en film som var lite lik exorsisten faktiskt inte exakt men lite iallafall. Jag tyckte den var så där tycker inte om skräck filmer så himla mycket jag kikar hellre på komedier om ni tycker jag är fjantig så får ni säga det men så är det skräck filmer är inte det jag gillar mest faktiskt.

DVD Film: 5ive Girls
Handling!

Vad i helvete har det tagit åt de här flickorna? Det kommer vi snart att få reda på. De går på St. Marks internatskola, där disciplinen är mycket sträng. Eleverna kroppsvisiteras, bestraffas rutinmässigt och får inte kommunicera med utsidan - men däremot en hel del med den mörka sidan. Klassrummen påminner mer om häxmöten och de icke schemalagda aktiviteterna - tja, när lyset släcks vet man aldrig vad som kommer att hända. Alla flickorna har ett kriminellt förflutet och en hemsk och allt annat än förutsägbar framtid. Fader Drake och den synnerligen attraktiva och sadistiska rektorn Miss Pierce är ansvariga. Flickorna är livrädda för dem, vilket de också bör vara. Uppriktigt sagt skulle de kunna låta hela skolan gå åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0