Tatuering!

Har varit ledig i två dagar ungefär den här dagen är inte slut riktigt än så det är nästan två dagar. Sedan jobbar jag hela helgen jobbar kväll i morgon så jag börjar två så det passar mig perfekt så skönt att få sova ut på morgonen.
Vi ska försöka och handla lite i morgon också innan jag börjar jobba det behövs verkligen är nästan tomt i kylen nu så vi behöver fylla på förådet lite.
Vi var till mina föräldras sommarsuga igår hälsade på dom lite eller lite vi kom hem runt halv tolv på kvällen och kom dit runt halv fyra så vi vart där ett bra. Klockan gick så fort så när vi kollade på klockan så var hon nästan 23 så vi bestämmde oss då för att bege oss hem men vi hade det vädigt trevligt kul och komma iväg och träffa dom lite också. Blir inte så mycket nu när man jobbar men det går inte och göra något åt det.

Var till Bull`s eye idag och bokade in en tid för att bli tatuerad  och det vat den 14/8 så det är ett tag dit men dom hade ingen annan tidigare tid så jag fick så lov till och ta den.
Jag ska bygga på min tribal lite och göra den lite annorlunda och större. Den blir väl ungefär från axeln till armbågen jag är nöjd men mitt val och jag kan nästa tänka mig att det här inte blir min sista tatuering som jag gör men det kommer inte bli tät i mellan i alla fall  man måste ju ha pengar och så måste man kika runt lite vad man skulle vilja ha som nästa tatuering. Den här som jag ska göra nu kostar runt 1800 så det var inge så himla mycket pengar som jag hade tänkt mig så det är ett stort plus.

Tvättid har vi idag också och vi har inte lite tvätt heller så vi får nog springa mycket nu mellan tvättstugan och lägenheten. Jag saknar verkligen en tvättmaskin jag som man kan ha i lägenheten men våran toa är inte den största och så kostar det mer om man ska ha en kan jag tänka mig. El räkningen blir väl dyrare och det har vi verkligen inte råd med nu som det ser ut och så har jag inte nån lust att trängas med en tvättmaskin inne på toan.

Men jag ska ta och bege mig till tvättstugan så att vi får skiten gjord nån gång.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0