Uppdatering från helgen!

Ja nu är det en ny vecka igen tiden går fort (sommaren går fort). Tycker inte att jag har känt av att det är sommar än kan bero på att jag jobbar hela tiden och när jag är ledig så regnar det. Men faktiskt inte den här helgen när vi bestämde oss för att åka ivär med husvagnen över en natt. Det kom en liten regnskur när vi kom dit men sedan vart det fint igen och tur var väl det. Vi åkte på fredan och kom hem på lördan så det vart ingen lång helg med husvagnen men man vart nöjd det ända som var tråkigt var att vi lyckades välja den platsen som det var hur mycket bromsar som helst så fort man var ute så var man omringad av dom där hemska djuren. Mygg och bromsar är dom drygaste djuren som man kan stöta på dom ger sig inte heller. Men vi hade det trevligt ändå faktiskt vi fick vara för oss själva och bara njuta av den tiden vi hade.

Jobbar gör jag för fulla muggar jobbar mån tis ons ledig tors fre och sedan jobbar jag lör sön.  Vi har bestämt oss för att göra en utflykt till järvzoo på fredan om vädret håller i sig men jag hoppas att det blir svalare för jag orkar verkligen inte gå där om det är 30 grader ute. Men jag såg på vädret idag och det såg ut som att det skulle blir lite svalare framåt helgen. Men man kan inte lite på det heller man får vänta och se helt enkelt.

Min telefon slutade att fungera i lördag också så jag lämnade in den på söndan eftersom jag har behov av moblitelefon.  Frågade även om dom hade nån telefon som man kunde få låna under den tiden jag hade min på lagning men dom hade ingen inne för tillfället tråkigt nog så jag fick låna johans telefon så länge. Sen på måndagen så ringer dom ifrån elgiganten och säger att dom hade kollat på telefonen lite extra innan dom hade skickat iväg den och dom trodde det var en fuktskadda som hade orsakar att  pekskärmen slutade att fungera. så dom sa att dom hade skickat iväg den men det var orsäkert om dom kunde laga den. Dom tyckte att jag skulle ta kontakt med handelsbanken där jag har telefonen på avbetalning och säga som det var att det kanske inte skulle gå och laga så att dom fick försöka och ordna så att min skulld försvann eller nå liknande och det gjorde dom. Men det var orsäkert först men jag sa det att varför ska man sitta och betala något som man inte har någon ´nytta av!  Jag skällde riktigt ordentligt på dom får jag vart så jävla irriterad dom att do tyckte att jag skulle betala i alla fall. Så det slutade med att jag fick lite hjälp till att betala skulden fast jag inte viste om den skulle gå och laga så jag vart väldig nöjd som ni kanske förstår. Så jag bestämde mig för att köpa en ny lite billigare telefonen än den andra och om det skulle gå och laga så har jag två stycken och så kan man ju sälja den andra i sånna fall om den fungerar som den ska vill säga.

Nä nu börjar klockan bli mycket måste försöka få lite sömn innan jag börjar jobba i morgon!

Har är lite bilder ifrån helgen!

     

     
                                                                              Kålbulle!

 
Telefonen!
sont ericsson 910i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0