Delikation!

Vilket väder det är ute då hur tråkigt som helst och man blir verkligen inte på så bra humör heller. Och det märks på mig att jag inte alls är på så bra humör och jakob är inte alls på sitt bästa humör heller han är grinig och blir sur för minsta lilla. Men det kan ockå ha och göra med han han inte är helt hundra han har inge feber men han hostar och är täppt i näsan och det märks att han inte är som han brukar. Jag hoppas att jag slipper bli sjuk nu när jag ska börja och sommarjobba på tisdag vill verkligen inte vara sjuk första dan. Men jag har en förmåga och bli smittad när någon är sjuk och så får jag så hög feber jämt. Men jag hoppas att jag får slippa det värsta jag vet är och vara sjuk.

Nu snart ska jag på intudition på gutenberg för andra gången var där igår också men nu börjar jag 14 och går till 21.30 så det är skönt och slippa gå upp så tidigt faktiskt. När jag kom till gutenberg igår då kom sjuksköterskan och sa att vi skulle ha ett möte om delikation och gå igenom olika saker som hade med delikation att göra. Så klockan två så kom sjöksköterskan vi satt och pratade om massa olika saker och fick en bunt med papper som vi skulle få läsa igenom hemma. Sedan så fick vi göra ett prov på det hon hade gått igenom och jag klarade det så nu har man delikation känns bra på ett sätt jag vet att jag klarar av det men det känns faktiskt lite pirrigt också att få ha ett sånt stort ansvar för mediciner men det ska säkert gå bra.

Nä nu ska jag ta och fixa lite här hemma innan det bär av till jobbet igen.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0