Godkväll!

Ja nu verkar det klarna upp lite ute jag hoppas att solen finns där på midsommarafton också men ska inte säga för mycket för då lär det väl bli regn förmodar jag. Jag och johan har ju planerat att åka till Orsa över midsommar helgen men vi stannar hemma om det blir regn för jag vägrar att sitta i husvagnen och uggla och kolla ut på regnet. Har kollat lite på vädret och det ser ut som att det inte alls kommer att bli något fint väder på midsommar men jag hoppas dom har fel.

Har jobbat idag också började kl 07 och slutade 16 och när jag kom hem så började jag städa. Höll på få något fel det så ut som en svinstia här hemma så då tog jag fram skurmoppen och dammsugaren och började städa. Sedan när jag precis hade städat klart kom johan och jakob hem och då bestämde vi oss för att beställa en pizza istället för att göra någon mat och det var riktigt gott.
I morgon blir det jobb också men fast inte alls lika tidigt börjar två då. Och det är skönt för jag var verkligen trött idag så jag ska försöka sova ut i morgon.
Nä nu ska jag slänga i lite tvätt i tvättmaskinen så att vi får lite rena kläder fram till midsommar.

/Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0