Grymt seg!

Dagen har beståt av jobb var på karlslund idag var en väldigt lugn avdelning faktiskt men grymt varmt höll på och få värme slag när man sprang runt och gjorde det man skulle göra och kläderna man har på sig är inte dom bästa heller när det är varmt. Men jag vill inte ha mina egna kläder heller så bra är det att det finns och låna.
Kom hem efter två och då slängde jag mig i badet var ett välbehövligt bad kan jag lova sedan kom jakob och johan hem. Johan hade hämta jakob på dagis lill goingen har varit på dagis från halv 7 i morse ända fram tills kvar över två. Var inge populärt att kliva upp tidigt på morgonen han skulle nog helst viljat ligga kvar och sova ett par timmar till men så vart det inte. Efter dom kom hem och jag hade badat klart så bar det av till ica kvantum och handlade lite mat. Var väldigt mycket folk när vi kom dit funderade om det var något speciellt men kom på att det är ju röd dag i morgon så alla handlade väl till helgen antar jag. Efter vi hade handlat åkte vi hem med grejorna och lasade in dom i kylen och sedan var vi på språng igen skulle hem till mina föräldrar en sväng för dom flyttar upp till deras sommarstuga i morgon. Dom blir väl kvar fram tills i början av september eller så länge vädret är skapligt. Men dom är inte så himla långt bort i alla fall stugan ligger i röstabo heter stället och det ligger mitt i mellan alfta och edsbyn. Väldigt fin stuga och annorlunda den är gjord av två järnvägsvagnar som dom har gjort som en halvmåne kan man säga och det ser verkligen inte ut som det är järnvägsvagnar heller men under stugan kan man se lite tedenser av en järnvägsvagn faktiskt och i taket inne i stugan. Taket är runt kan man säga och själva  stugan invändit kan man se lite gran av hur den har sett ut innan det vart en sommarstuga. Ska ta och knäppa lite kort på stugan när vi åker upp dit.
Och jag har inge bilder och lägga ut som vanligt måste skärpa mig nu måste försöka knäppa mer kort och komma ihåg och knäppa.

Nä nu måste jag verkligen gå och försöka lägga mig är hur trött som helst och verkligen inte på bra humör och seg som atans och så ska jag ha delad tur i morgon väldigt lockande inte men får försöka bita i hop och gör det bästa av morgondagen.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0