Hemma igen!

Nu har jag slutat jobbet kom hem runt kvart i nio hade ingen lust att gå och lägga mig med det samma jag kom hem så jag satte mig framför daton och fördriva tiden lite. Jag börja kvart i 7 i morgon bitti så jag blir nog inte uppe så länge till.
Vi får väl se nu då om det blir någon färd till orsa i morgon jag hoppas verkligen att vädret är bättre vilket jag inte tror men man kan alltid hoppas. Har i alla fall
ordnat allt tills i morgon så att det är bara att plocka allt i bilen och bära av. Ska lämna jakob till farmor och farfar också förre innan vi åker till orsa så jag hoppas vi kommer i väg förre sex i alla fall. Så att man inte kommar dit så himla sent så det är bara att gå och lägga sig när man kommer fram.
Det känns faktiskt och lämna jakob i tre dagar har aldrig gjort det förr men det ska säkert gå bra men jag kommer att sakna honom som en tok kan jag tänka mig.
Det märks nog om vi åker i morgon eller inte för om vi inte gör det så är jag säkert och uppdaterar bloggen lite. 
Nä nu ska jag ta och kika lite på tv om det är något bra som visas!

/Linda!


Kommentarer
Postat av: Ninna

Jag tycker ni ska komma till Orsa fast det regnar :) Ni får väl iaf sova i husvagn? Vi ska sova i tält :( Men jag tror vi kommer ha det kul ändå!

2008-06-18 @ 23:02:45
URL: http://ninnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0