Hemma igen!

Nu är vi hemma i Bollnäs igen då var trevligt där vi var faktiskt mycket god mat lite annorlunda mat men kul och testa något nytt också. Jakob tyckte det var super kul och träffa nya folk först var han lite blyg men efter ett tag så sprang han runt och pratade med folken som var där. Han är hur go som helst när han träffar mycket folk så där då ska han prata och visa dom alla saker han har med sig. Han pratar mycket men det är bara hälften av det han säger. Men lite förstår man i alla fall eller vi förstår men dom som aldrig har träffa honom förstår inte mycket av vad han säger men han är lika glad ändå. Drack för mycket kaffe känner jag så nu är jag super pigg och inte alls någon lust att gå och lägga mig. Men jag måste verkligen försöka börjar som sagt 07:00 i morgon bitti och jag vill verkligen kunna sova lite i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0