Läkarbesök!

En ny vecka med jobb börjar två idag efter en tre ledig helg det känns faktiskt bra och få börja lite senare på en måndag. Ska iväg till läkaren idag också så att han få kika på min rygg och så himla mycket ryggsmärter så att jag håller på och bli tokig. Jobbade i torsdas och då fick jag sån himla ryggvärk att jag fick feber och det strålade ut i bena och nacken trodde det var förkylning som var på g men så var det inte utan det gick över och kom tillbaka hela tiden. Och eftersom jag kände ingenting av febern direkt på morgonen den kom och gick vist kände jag av ryggen men inte alls lika men efter jag hade varit uppe och gått en sväng  då fick jag ryggvärk igen.. Det var faktiskt väldigt otäckt och det varade fram till lördan. När jag har riktikt ont då bilr det på det värsta viset  jag har ont annars också så att jag inte kan sova en hel natt men aldrig så här så att jag får feber. Så nu hoppas jag att dom hittar felet eller om det är en infektion som ligger och nötter sig kvar. Det som är så konstigt är att jag hat ont i övre ryggen  och inte i nedre annars är det vanligare att man kan få ont i nedre delen av ryggen men inte jag.
Vad är det som här hänt mer då? Jo johan kom med förslaget att vi skulle till g-homna en sväng  på lördan och knäppa lite kort på hans familj och våran familj så jag fick masa mig upp ur den sköna sängen och klä på mig och åka iväg. Jag kände när vi kom fram att jag så gärna vilja åka hem och lägga mig ryggen värkte och jag var inte så social alls. Men det började bli lite bättre framåt eftermiddan men inte alls bra. Pratade med pappa när jag kom hem och han sa att jag skulle ringa så fort dom öppnade på hälsocentralen på måndan och det gjorde jag så jag fick en tid idag klockan 13 så jag ska snart ta och bege mig dit och få svar på mina frågor och jag hoppas att dom kan hjälpa mig så att jag kan känna mig hel igen för nu känner jag mig verkligen inte i topp form och mitt humör är verkligen inte på topp.


Här är en bild från östanvik när vi var där och hälsade på johans föräldrar på midsommardagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0