Lugn och skön dag!

Ja idag har jag tagit det lugnt var och köpte camping stolar på rusta behövs om vi ska ut och campa till midsommar.
Vi hade tänkt och bege oss till orsa till midsommar och det ska verkligen bli roligt och komma iväg någon stans faktiskt. Just det där att slappna av och bara tänka på sig själv känns som att jag verkligen behöver det nu.
Vi hade tänkt att åka dit torsdagen förr midsommarafton och vara där tills söndan så det kommer att vara svårt att vara ifrån jakob så länge men det är skönt och veta att han kommer att ha det bra där han är (hos farmor och farfar). Men jag kommer och sakna honom något grymt men får göra det bästa av situationen och försöka att slappna av.

Helgen har beståt av jobb började jobb i torsdags och sedan jobbade jag ända fram till söndan och både fredag occh söndag bestod av delad tus så man var lagomt mör när man kom hem i söndas. Så det känns verkligen skönt och vara ledig mån och tisdag. Jag vet inte om det blir jobb i morgon har inte hört något än så vi får se vad som händer.
På torsdag blir det intrudision på gutenberg våning 1 och även på fredan men sen är jag ledig lördag och söndag och det är min första lediga helg på sex veckor så det känns verkligen skönt. Sedan så börjar jag nästa vecka på tisdan och jobba (sommarjobba) och då är det schema som gäller och det känns toppen och ha ett schema och gå efter


Jakob och farfar sitter och läser en bok!




   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0