Ny vecka!

ja nu är det en ny vecka och en ny månad juni närmare bestämt! Och vilket fint väder det är då jobbade som sagt igår och vart nästan förvånad när jag kom ut på kvällen och skulle cykla hem när det var ungefär 25 grader ute och lika fint väder är det idag.
Dom ringde ifrån resursen idag och frågade om jag kunna jobba på fredag och på söndag och bägge var delade turer och dum som man är så tackade jag ja så nu är det 6 helger som jag har jobbat men jag kännar som jag gör på helgen på fredag så det är det värt faktiskt.

I morgon blir det en sväng till Edsbyn ska dit och kolla på när johans syster tar studenten så för min och jakobs del blir det buss som gäller för johan jobbar i edsbyn och då är det ju onödigt om han ska åka till bollnäs och hämta oss och sedan tillbaka. Så jag hoppas att det går bra och åka buss med jakob har åkt en gång tidigare och då skulle han inte alls sitta still så vi får se hur det går den här gången.

Här är lite bilder från när jakob fyllde år och lite andra bilder som jag tog i lördags och idag.
Men det vart inte alls många bilder som vart bra från när han fyllde år så det är nog dags att försöka kolla på kameran varför han gör så när man knäpper eller om jag lämnar in den.
                image65                       
                                                         
               

                                                     image70
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0