Trötter!


Idag har det beståt av jobb började 06:45 och slutade kl 16:00 och det har varit väldigt stressigt sedan igår för det var bara jag som hade deligering igår och det kändes kan jag lova på kvällen var alldeles slut i huvudet. Men det gick faktiskt bra och alla boende fick sina mediciner. Men det är väldigt jobbigt när visa inte vill ha deligering för jag är inte så säker på medicinerna så det skulle ha varit skönt och haft en till. Det jag är osäker på är tiderna när dom ska ha medicinerna men man får gå och kolla en extra gång så att allt blir rätt.
Och i dag var det också mycket att göra för det var bara vikarier idag men då var det även en till som hade deligering så det var skönt. Men det verkar som att dom överlastar allt på mig med matbeställningar osv men jag kan inte ta hand om allt en gräns finns tycker jag. Det verkar som att dom tror att jag vet allt eftersom jag har varit där förr men så är det inte. Vissa saker har jag inte lärt mig riktikt än tex att göra en mat beställning Och mjölkbeställning . Jag fick äran att göra en mjölkbeställning idag fast jag frågade om dom kunde göra det när jag var på rast men när jag kom tillbaka så hade dom inte gjort det och även inte fixa med tvätten så det fick jag sköta Fan jag blir less när dom inte kan ta större ansvar men men jag hoppas dom står på sig och vågar ta hand om beställningarna nästa gång. Annars vet jag inte alls vad jag ska ta mig till har sagt till dom flera gånger att dom måste försöka att fixa tvätten så att inte det blir en hel hög med tvätt till dom som ska jobba kväll.
Bara för att det är bara vikarier nu är för att alla har första perioden och en har andra fråga mig inte hur det kunde bli så för det har jag inte riktigt förståt.

Så det har varit två tunga dagar med mycke tänkande och planerande men det fungerar det gör det men som sagt dom måste försöka planera lite som andra också tycker jag någon som håller med mig.


Nä nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag försöka fål ite sömn så att jag orkar jobba i morgon men får sovmorgon börjar inte för en 14:00 så det är rätt så skönt faktiskt.

Ha en forsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0