Vilken dag!

Fint väder idag igen hur skönt som helst var ute redan kl 9:00 på en promenad och det var redan varmt då. Och just nu så bränner mina axlar ska försöka hitta någon salva så att jag inte bränner mig något mer. Ska iväg till Edabyn ikväll och fira en av johans kompisar som har tagit studenten. Skulle ha jobbat idag men jag tog ledig för att vi vart bjudna ditt på student middag. Men ska jobba i morgon så det blir en tidig kväll för mig. Börjar redan kl 07:00 i morgon och så ska jag lämna jakob på dagis så det blir nog att vi redan är klar kl 06:00 i morgon bitti. Gäller att ha mobil larmet på så att man kommer upp någon gång!
Har en förmåga att dra mig på morgonen så det blir inget av med det i morgon hoppas jag.

Nä ska ta och äta något nu så man får i sig nå innan man ska dit vill käka något först så man inte kommer dit och är vrål hungrig.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0