Vilket väder!

Idag har det varit strålande sol igen hur skönt som helst har varit ute hela dagen. Var till Edsbyn idag också kollade på johanna (johans syster) som tog studenten. Måste vara en skön känsla när man tar studenten att veta att man har klarat som tre åren som man har kämpat. Jag har ju inte kämpat dom där tre åren men jag är glad att jag har klarat mig utan avgångsbetyg ändå. Och jag har ju chans att plugga på komvux när jag får tid och lust. Så för mig gör det inte så mycket faktiskt jag klara mig nog men det skulle ha varit kul att få vara med om.

Och i morgon är det bollnäs som har studenten ska kika ner en sväng innan jag börjar jobba tänkte jag kul att se dom som jag skulle ha gått med om jag inte varit med barn och hoppat av. Men jag ångrar mig inte för det jag är glad för deras skull att dom har klarat sig så här långt. Och nu har dom antingen mer skola framför sig eller har dom jobb som väntar på dom efter dom slutat skolan.

Jo jag slapp åka buss med jakob idag mina föräldrar var så snäll och körde oss till endbyn dom skull till stugan ändå som ligger åt det hållet så då tog dom oss med på samma vända och det var tur.

Efter vi hade varit i Edsbyn så bar det av till G-homna och där bjöds det på smörgåstårta och vanlig tårta. Var väldigt gott och jakob verkade som han tyckte det med. Han sate i sig en smörgåstårta och en vanlig tårta så han är nog väldig mätt nu.

När vi kom hem tog jakob och jag en promenad i det sköna vädret har varit ute och gott varje dag nu den senaste månaden och det märks på kläderna. Så nu bilr det promenad varje dag fram tills hörsten och jag hoppas att jag kommer ut varje dag. Kanske att det blir nån dag som jag inte tar mig ut om jag har delad tur men annars så SKA jag ut.

Trevlig Kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0