Godkväll!

Ja som sagt så är man ledig tills mån börjar 07:00 då men det brukar inte vara nå problem med att stiga upp i alla fall. Men jag forsätter med att stoppa mobilen under kudden när den ringer och det är dags att stiga upp men jag kommer upp på morgonen och det är jag verkligen stolt över mig själv. 

Vi har inte gjort så mycket idag var och handlade lite och hyrde film har tittat  på en film men ska sätta i den andra lite senare för johan sitter och kollar på kanal 12 som är med bilar och göra så jag satte mig här en sväng för att fördriva tiden lite. Jag satt och kollad på hur mycket pengar jag hade kvar efter alla inbetalda räkningar och kom underfund med att det inte alls är mycket men jag hoppas att vi inte behöver fasta i slutet av månaden. Men det löser sig hoppas jag med lite tur så går den här månaden fort och det blir den 15 och den 27 igen löning för mig och johan.

Och i morgon fyller pappa år ska dit en sväng och äta och fira han lite var ett tag sen jag såg dom nu. Känns lite konstigt att man nästan aldrig träffas nu för att jag jobbar så mycket och att jag är så trött när jag är ledig att jag vill bara vara hemma ensam och vila. Men det var bra att han fyllde år den här helgen när jag var ledig och allt. Men ska ta och städa undan en hel hög med tvätt.

 Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0