Ledig två dagar!

Ja nu är man ledig torsdag och fredag och sedan är det d1 delad tur på lördag men det gör det samma det går fort ändå.
Dom ringde från jobbet nu och sa att jag hade glömt min blodsockermätare där gaaaaa. Glömsk är jag och flummig fan måste få ordning på minnet snart vill inte bli senil i förtid haha. Var till arbetsförmedlingen igår och skulle lämna in ett papper satt där ett bra tag och till slut var jag tvungen och gå så jag frågade om dom kunde ge pappret till den personen som skulle ha det så jag tog fram pappret och såg att det var fel papper fannn tänkte jag vad har jag gjort av det nu då. Men såg sen att pappret var i väskan men jag såg det lite sent så jag var tvungen att gå in med det idag istället. Jag fattar faktiskt inte vad det är med mig i bland faktiskt skrämmer mig när jag är på det viset med det brukar vara när jag är stressad och har mycket att tänka på.

Annars så sittar man och kollar lite på halens om dom har fått in nå nya kläder vill ha lite nya plag men är så kräsen så jag hittar aldrig något jag vill ha och om jag hittar något så är det svin dyrt tråkigt nog men men.
Ska ta och laga lite mat till mig och jakob nu så vi inte svälter ihjäl.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0