Räkningar!

Ja nu har jag betala alla räkningar som ska in den sista. Så nu är man nästan pank men för försöka att inte köpa något onödigt den här månaden så klarar jag mig nog hoppas jag.
Annars så jobbar jag på har fått jobb i helgen också och då är det på karslund och där har jag aldrig varit någon gång skulle vara i B huset våning ett någon som vet vilket hus det är? Jag får gå lite tidigare så jag kan springa runt och kolla vilket hus jag ska vara och jobba i.

Jag tog ledigt igår och åkte till söderhams sjukhus och fick kolla på ett par sulor som jag ska ha i skona. Som ska hjälpa till med att gå rätt. Så jag hoppas jag slipper få ont i vaderna och i ryggen efter jag har fått dom ska hämta dom den 17/4 så jag hoppas dom passar.

Ska ta och försöka klä på mig och gå till gutenberg och jobba lite börjar 06:45 så det är dags att tänka på att gå nu så jag inte kommer försent.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0