Söndag!

Ja nu är det söndag igen fan vad veckorna går fort redan i början på mars. Och snart står det inte på innan våren är här och man kan verkligen känna att sommaren är på väg. Och med den här farten är det inte långt kvar och man slipper sitta och ta på vinterkläder på jakob.

Annars så har vi varit i väg till mina föräldrar idag pappa fyllde år så vi var där och firade han lite och vart bjudna på mat. Sedan bar det av till apoteket och lämnade in recept för det börjar bli ont om insulin och andra tillbehör till diabetesen. Ska dit och hämta det under veckan så vi får se vilken dag det blir och om jag får nån tid att hämta grejorna.

Jakob var hur trött som helst när vi kom hem i från mina föräldrar så vi la honom och han sov i 2 timmar men han vaknade inte själv utan jag var tvungen att gå och hämta honom för annars somnar han inte i kväll.
Mendans han sov så gjorde vi mat det var lasang med spenat istället för köttfärs och keso vart faktiskt riktigt gott och nyttigt. Har börja och äta lite nyttigt nu med mycket proteiner så jag hoppas det gör resultat.
Klippte jakob lite igår också han började se ut som en tjej så jag tog fram saxen och började klippa lite smått
Men det vart faktiskt bättre än förr så  nu slipper han se ut sm en tjej haha. Har gruva mej hela tiden för att klippa honom men nu är det gjort och han satt någolunda still faktiskt.

Här är det bilder på maten och jakob när vi tog upp honom!

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0