Bärbar dator!

Ja nu har jag en egen dator som var välbehövligt hehe! Den andra datorn var upptagen hela dagarna utom när johan jobbade. Men har funderat länge på att köpa en så då gjorde jag slag i saken och köpte en dator på netonet. Dom hade paket erbjudande och då fick jag med en väska och en liten sak som man kan sätta i datorn och kolla på tv! Var och kollade på elgiganten och expert men dom hade inte såna erbjudande så då vart det att beställa på internet men nöjd är jag!  Jag köpte ett mobilt bredband också så nu kan jag sitta vart jag vill och kolla runt på internet och det är ett stort plus!

Annars har det väl inte hänt något jobbade hela helgen och vart ledig mån,tis och onsdag så det var väldigt skönt att få vara hemma lite också. Men jobba vart det idag så halv 4 var jag på plats på gutenberg och slutade halv 10. Har jobbat väldigt mycket kvällar nu skulle vilja ha dagar istället men det finns inge dagar så då får jag ta det  som finns. Tog ledigt i morgon och på lördag sedan blir det jobb på söndan som jag vet. Ska iväg till gävle och handla lite till jakob tills han fyller år. Har kollat lite på stan här men tycker det finns inget som jag skulle vilja köpa till honom så då vart det en resa till Gävle istället. Ska försöka hitta något till mig också tycker att jag skulle behöva lite nya kläder till sommaren! Men vi får se det kanske blir att jag inte kommar hem med något till mig själv som det brukar vara hittar nästan alltid till jakob istället men det gör inget det heller. 

Jo i morgon ska vi åka och kolla på en husvagn som johan har hittat på blocket så det ska bli spännande och se hur den ser ut i verkligheten. Har bara sett den på kort så jag hoppas att den är värd pengarna som personen har satt ut den för. Husvagnen fanns i sundsvall  så det blir en liten bit att åka men det ska nog gå det också!

Så här ser datorn ut och husvagnen som vi kanske ska köpa!

  Den kanske inte är den nyaste modellen men den duger att sova i. Och jag tycker den såg skapligt fräch ut också. Mer bilder från insidan kommer i morgon om vi köper den vill säga!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0