Grattis på två års dagen!


Idag fyller jakob två år våran lilla pojk börjar bli stor. Vi var till mina föräldrar i morse så att han fick testa fyrhjulingen lite och ni skulle ha sett ögona på honom när vi startade den han vart så paff att han bara stod och tittade på den. Han fick åka till bilen fast johan åkte med honom förstås. Sen vart det några åk runt mina föräldras hus och han satt och vinka hela tiden han åkte och gav oss släng pussar goungen!

Ikväll får vi besök av jakobs farmor och farfar och johans syskon så det blir fullt hus här i våran tvåa ikväll. Vi håller på och fixar lite nu inför ikväll så det är fixat tills dom kommer. I morgon blir det en sväng ner på marknaden hade vi tänkt får se hur vi gör men det lutar i mot att vi ska dit men det kan komma något i mellan så vi får se hur det blir.

Sen på söndag jobbar jag igen då på karslund så kul femte helgen i rad så det känns verkligen lockande att jobba inte men man kännar pengar och det är tur det i alla fall.

Bilder kommer men ska knäppa lite kort ikväll också så jag ska försöka lägga ut lite ikväll eller i morgon vi får se när jag får tid!
Ska ta och hjälpa johan lite nu ha en trevlig helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0