Husvagns köp!

Jo som jag sa i förra inlägget så skulle vi åka och titta på en husvagn i sundsvall i fredags. Och husvagns köp vart det vi kom dit vid tre tiden och kikade vart husvagnen stod för den skulle vara på en camping. Och vi hittade faktiskt camping platsen men det var tack vare GPS:en för annars skulle vi aldrig hitta.
När vi kom dit och gick runt och kikade in i fönstrena och kollade möggel osv så kom ägaren äntligen efter en stund. Så vi fick gå in och kika lite inne i husvagnen och den såg faktiskt bra ut fast den inte så så ny utan den är väl ungefär 30 år gammal. Men som jag sa den så fin ut inne men toan var väl inte det snyggaste jag har sett, blommiga tapeter och blommerna var gul jag har aldrig aå stygga tapeter någon gång tror jag men vi ska fixa det i vinter. Lite onödigt och göra det nu tycker jag tapeterna i resten av husvagnen så skapligt ut inte alls lika ful som toan.
Jag glömmde kameran hemma när vi var upp dit och fixa lite med den. och den står i gammel homna också så man vill helst inte åka hem och hämta den igen. Men får försöka och ta med den nästa gång vi ska upp dit.

Jobb vart det idag också var på karslund idag jobbade från 07 till 15 så det vart en kort dag. Sen är jag ledig måndag och tisdag. Sen vet jag inte hur det blir under ons och torsdag men jag är i alla  fall ledig fre och lör. Så det är skönt!




Kommentarer
Postat av: Emma

mysigt med camping..var ska ni åka då?Öland har jätte trevliga campingplatser..=)

2008-05-25 @ 20:43:08
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-25 @ 20:43:40
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Ida

I min blogg säljer jag lite kläder, vill du se alla kläderna samlade som jag sålt och har till salu så finns det en kategori som heter (KLÄDER?). Jag har sålt en del men har även JUST NU en supersöt jeanstunika till salu för endast 140kr. Den är söt och i superbra skick. Nästan varje dag lägger jag upp en ny sak som jag vill bli av med, som kan bli din. Det är allt från smycken till jeans till skor, till klänningar, tröjor osv.. Håll utkik vet jag. Hittar du inte något idag hittar du kanske något om några dagar? Vem vet. Finns på msn [email protected] om du hittat något så kan du adda eller bara kommentera bilden på min blogg. . www.ifrank.blogg.se

2008-05-25 @ 20:44:16
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: Jessi

mysigt o campa :)

2008-05-25 @ 20:44:17
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0