Jävla kamera!

Som jag sa så skulle jag lägga ut bilder från jakobs två års dag och det kommer men jag kan inte lova att det är bilder man kan se vad det föreställer för kameran ville inte alls vara med igår först la den av och sedan när jag skulle knäppa så bara la den av fast jag hade laddat den men några bilder han jag i alla fall knäppa måste först sorter bilderna så att jag inte tar dom allra dåligaste.

Var till marknaden en sväng tog en promenad dit och det var så skönt väder så vi gick en extra vända också. Sedan när vi kom hem så gjorde vi ordning kött som vi skulle grilla hos mina föräldrar det vart faktiskt gott. älskar att grilla det känns verkligen som att det är sommar när grillen är frame på gården och väntar på att bli använd.

Och i morgon är det jobb igen då känns skönt och få komma iväg och känna pengar men det tråkiga är att det är min femte helg i rad som jag jobbar. Så nästa helg ska jag säga ifrån men jag takar säkert ja för jag kan verkligen inte säga ifrån. Men jag lider inte av det när lönen kommer tvärtom.

Nä nu ska jag ta och göra johan sälskap i sängen kanske slänger i en film innan vi somna vem vet.
/Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0