Jobb idag!

ja idag är det jobb igen jobbade igår också och då var det en delad tur som inte alls är något roligt att ha. Men men man får bita ihop och tänka positivt istället. Ja som jag nämde så ska jag snart iväg och jobba igen börjar 16:00 och går till 21:30 så det blir 5:50 som jag jobbar så det blir inte så långt men man kännar Ob hela dagen så det är ett plus i kanten. Ska vara på hemtjänsten nere på stan väster tror jag att det var och där har jag varit förr så inget nytt för mig inte.
Jag ser verkligen fram i mot att få vara 3 ledig nu i veckan mån, tis och ons om inget ändras brukar bli så att jag får hoppa in ändå fast jag är ledig, men man ska inte klaga för det känns säkert bra när lönen kommer i juni då ångrar jag mig inte att jag jobbade så mycket som jag gjorde.
Ska försöka att gå lite tidigare till jobbet idag så jag hinner kläma in en promenad innan jag börjar.

 Annars så har det inte hänt något, jo jag var på lyftteknink i fredags och där fick vi lära oss olika sätt att vända och lyfta och flyta och det var faktiskt välbehövligt att kunna för annars så kan man förstöra armar och rygg om man inte lyfter på rätt sätt så nu hoppas jag att jag kommer att använda det jag har lärt mig i framtiden.

Men ska ta och klä på mig så jag hinner  ta den där promenaden!
LD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0