Nu är allt fixat!

Vi var till Gävle igår för att köpa dom sista presenterna till honom och hittade faktiskt lite smått och gott till både jakob och mig. Jag brukar inte hitta något annars men nu hittade jag faktiskt en hel del och nöjd är jag med det som jag hittade. Vi var även in på ikea en sväng och hittade lite saker som vi ska ha i husvagen så nu är det bara att f¨å tid och fixa resten av det som behöver fixas.

Och jakob fyller två år på fredan våran gounge börjar bli stor känns inte alls länge sedan han var bara några dagar gammal och vi befann oss på bb. Men tiden går fort FÖR FORT faktiskt. Vi har köpt en fyrhjuling till honom som han ska få på fredan. Vi hittade den på någon sida på internet som var relativt billig för att vara en fyrhjuling som gå på bensin. Den är för 3 år men han får åka med pappa nu tills han är så pass att han kan köra lite själv under uppsikt. Man kan riglera hastigheten så att man kan köra sakta och lite fortare så det är bra först i början så han inte drar i väg i full fart.

I morgon blir det jobb igen ska vara på hemtjänsten på väster där börjar fyra och går till halv tio så det blir kväll igen men jag får försöka att bita i hop för det fungerar att jobba kväll när johan har förmiddag men inte så bra när han har eftermiddag eller jo det gör det för mina föräldrar har jakob så gärna men det känns lite tråkigt när man får lämna bort honom så där. Har sagt till resursen att jag inte kan jobb kväll jämnt men ändå så får jag jämnt kvällar. men jag försöker att få vara ledig lite mer för att få umgås med familjen så man för träffa dom lite också. Känns som en evighet sedan jag var ledig en hel helg och gjorde något riktigt kul. Skulle ha varit ledig den här helgen men så vart det inte ska jobba på karslund på söndag och då tror jag att det var kväll har inte kollat riktigt vilken tid det var men det är inte söndag än.

Här är en bild på fyrhjulingen skulle lägga in mer men det fungerade inte eller är det jag som inte kan!
Och så är det lite bilder inne i husvagnen. Ska lägga ut bilder på det vi fixade när vi var där i lördags men som sagt glömde kameran! Finns tyvärr inge bilder på toan med dom fula tapeterna för dom här bilderna är från annonsen!
image61

 

Som ni ser så är det hundar på kuddarna och jag har verkligen inge
 emot hundar men på dom kuddarna var det verkligen inge fina motiv på hundar så vi köpte svart filtar som vi ska lägga över så det ser någolunda ut i alla fall!
Men bilder kommer när vi åker upp och fixar nästa gång!

Ha en trevlig kväll / Linda!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0