Ny vecka!

Måndag igen då har inte gjort så mycket idag var till dagis med jakob sedan tog jag en promenad så skönt när det är så här fint väder som det är nu. Jag hoppas vädret håller i sig ett tag till vill ha en varm och fin sommar i år.
Var ut i lördags också var hör först sedan vart det ett besök på tranan vart där till två ungefär. Men jag skulle ha gått tidigare men så vart det inte. Jag fick leta johan över allt på tranan men hittade han inte och jag som aldrig tar med mig mobilen eller nycklarna hem. Så då fick jag promenera hem till mina föräldrar och hämta nyckeln som dom har och som tur var så var pappa vaken  så jag fick åka med han hem sedan det kändes skönt för jag hade inte dom bästa skona att promenera med heller  så lite tur hade jag iaf. När jag äntligen kom hem så kikade jag in i sovrummet och såg johan ligga i sängen och sova med kläderna på. Så lite roligt ut för det såg ut som att han hade bara slängt omkull sig och somnat han märkte inte heller att jag kom och la mig så han var förvånad när han vaknade och såg mig ligga i sängen. Han sa på morgonen att han hade försökt ringa men inte fått något svar och jag sa att jag aldrig har mobilen med mig och inge nycklar för den delen heller så han tyckte att det kanske vore bäst att göra det nästa gång och det kanske han har rätt i faktiskt.

Förra veckan jobbade jag natt på gutenberg både onsdag och torsdag hade alla fyra våningarna och det är 8 boende på varje våning så det vart en massa spring men det var tur för annars kanske man hade somnat. Men det gick faktiskt bra det var vid 4,5 som det började kännas att man var trött men inte alls så faligt som jag trode det skulle vara. Så fler nätter kommer jag jobba om jag har barnvakt eller om johan är ledig då jag ska jobba natt. Men får ta en dag i tagen ska jobba 07:00- 16:00 i morgon på gutenberg våning 1. Har inte blivit resten av veckan så vi får se var jag hamnar då.

Här är lite blider får igår jakob somnade i soffan innan vi han lägga honom. Och lite bilder från gårdagens promenad!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0