Shop Online!

Ja jag sitter här och kollar på lite kläder till jakob när han fyller år. Och har faktiskt hittat lite men jag har inte bestämt mig riktigt än. Men vill ha Shorts också till honom men har inte hittat något än så jag får kika vidare antar jag men dom har tröjorna är det som jag funderar på iaf.
      

Var till albert och herbet idag och kikade runt lite men hittade inget faktiskt annars så brukar det alltid bli något som slinker ner i vagnen men inte idag.
Sen när johan kom hem så tog vi en lång promenad har börjat gjort det nu för tiden och det är så himla skönt och röra på fläsket lite. Vi bestämde oss för att gå till långnäs så att jakob skulle få ge fåglarna lite bröd. Och när vi kom ner dit såg vi att det var översvämning där.
Här är det lite bilder som jag tog när vi kom ner men det är inte några bra bilder pga att jag tog det med mobilen men det får duga.
  detta är taget där fåglarna håller till!

Efter vi hade varit och kikat på lite fåglar så bestämde vi oss för att bege oss till rusta gående och det gick faktiskt bra med jakob också annars brukar han vilja gå själv men inte den här gången. Efter vi hade kikat runt lite där så gick vi till en lekpark som vi hittade på vägen så att jakob fick leka av sig lite. Och han vart hur sur som helst på oss när vi skulle gå hem men det gick över lika snabbt.
Nä nu ska jag sätta mig framför tv:en ett tag innan jag besöker sängen igen!

Bye!



Kommentarer
Postat av: Viika

Hej! Är du intresserad av en ny design till bloggen? Spana in tävlingen http://viika.blogg.se/1210014549_guitar_design_lottas_.html

2008-05-07 @ 20:29:40
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0