Snart så!

Ja snart börjar jag att jobba igen har jobbat kväll tre dagar den här veckan lite jobbigt för johan jobbar kväll han också så jag får lämna jakob till mina föräldarar. Men det går bra nu så länge dom är här i bollnäs dom flyttar till sommarstugan snart så då blir det kämpigt men det går säkert bra att byta så jag kan jobba dag också HOPPAS jag!
Har fått reda på mitt schema som jag ska gå i sommar också och jag börjar den 17/6 och går fram till den 31/8 så det vart en lång period men kul ska det bli, och att få lite extra pengar har ingen dött av.

Och i morgon blir det lyftteknik klockan 07:30-11:30 så det blir en tidig morgon men det ska bli skönt att ha det gjort också. Sedan bär det av till sjukgymnasten vid 12:30 så jag måste försöka hinna hem och äta lite i mellan. Jag hoppas att dom hittar en lösning med varför jag har så ont i ryggen för det går inte att ha så här ont om man ska jobba samtidigt. Men som sagt en lösning finns det alltid (eller)?

Men ska ta och fixa lite med mat innan jag åker i väg!

Här är lite bilder från idag när vi var till lekparken vid vevlingestrand med mina föräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0