Bakdag!

Idag har det inte hänt så mycket eller jo vi har bakat hela dagen. Måste börjas i tid johan är väl den som tycker mest om att baka här i huset men vist kan jag ge en hjälpande hand jag också.  Jag ska ta och stecka lite köttbullar hade jag tänkt bra och ha till jul. Och så är det mycket godare med hemma gjorda köttbullar än köpta tycker jag iaf. Annars har vi bara varit hemma och det har varit så skönt att ha en hemma dag men i morgon ska vi bege oss till barnenshus och köpa lite julklappar till jakob har inte köpt nå till honom än så det är nog dags och börja på nu. Det är tur att vi har bara honom att köpa julklappar till annars om det skulle vara mer barn att köpa åt så vet jag inte hur det skulle bli pga att våra tillgångar inte är på topp just nu. Jag har sagt ifrån att köpa till mina kusiner pga att det blir så himla mycket. Så det är tur som sagt att det är bara jakob man behöver köpa leksaker till . Jag är nästan klar med mina julklappar det är mina föräldrar och jakob men sen så. Johan har väl hans föräldrar och hans syskon josse och johanna kvar sen är han klar också. Men han har alla kvar i princip så jag är faktiskt ganska glad att jag nästan är klar.
Nä nu ska  jag ta och återgå till bakningen så vi blir klara någon gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0