Efter helgen!

Ja nu är vi hemma igen eller vi kom hem i lördags kväll men har inte haft nån lust och sätta mig och skriva förrän nu så det är dags att passa på när man ändå har lite glöd att sitta och skriva.
Vi åkte i fredags morse tåget gick 08:07 det gick faktiskt fortare än vad jag trodde att komma dit med tåg. Vi kom fram vi 11 och när vi kom fram så vart vi väldigt stressade pga att alla andra sprang runt och vissa sprang och detta var för att tunnelbanan också var där vi kom med tåget. Man vart lite yr i bollen där ett tag. Vi kom fram till hotellet och checkade in var ett trevligt hotell men en liten minibar som vi inte använde pga att en vinflaska som var lika stor som en 33cl cola kostade 75kr så jag tyckte det var alldelse för mycket pengar att slänga ut på.
Efter vi hade plockat upp våra grejor så begav vi oss ner i tunnelbanan för att kika på vilken tunnelbana vi skulle ta till globen och det var inte det lättaste faktiskt det var tur att denice skulle på idol i stockholm och hon är ganska hemma i stockolm och med tunnelbaner att göra så vi kom både till globen och hem tack vare henne och även oss själva måste jag säga. Vi hade det väldigt trevligt men jag vill inte göra om det än på ett tag kanske när jakob börjar bli större så han kan följa med. Jo frukost var det med på priset när vi bodde på hotellet och vi klev upp i skaplig tid för att käka frukost det var en mycket god frukost men det var bara det när jag skulle hämta en ny omgång med mjölk så glider jag med mina skor som är super hal på alla golv i split ungefär gissa om jag skämdes och det ska hända när det är mycket folk också men det är tur att det hände i stockholm för man kommer aldrig att träffa dom människorna igen hoppas jag är man klantig så händer allt. Det hände en grej nere på tunnelbanan också vi hade precis köpt kaffe och skulle bege oss till tåget och alla människor sprang för att hinna med det andra tåget som skulle gå om några minuter. Och det slutade med att det var en som gick rakt in i mig och jag tappade koppen och det vart en stor svart pöl på golvet och alla tittade då ville jag bara sjunka igenom golvet fan varför ska allt hända mig för men det var inte bara mitt fel heller men ändå.

Här är lite bilder ifrån helgen!
   
Dåliga bilder pga att det är taget med mobilen!
Detta är när en stunyman skulle hoppa från en skaylift (stavning) dom är på högsta nivån och han ska tända eld på sig själv!

Här är han nere på marken och han brinner! som ni kanske ser.












Kommentarer
Postat av: Kaisa

Ja Elvis blev bättre med hostan ganska fort!=) Hur trivs du i Hällbo?

2008-11-14 @ 09:46:10
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0