Irriterad!

Helgen bestod av jobb (Natt) och det gick bra men man vänder om dygnen och det är lite tråkigt men men man får pengar iaf.
Är väldigt besviken och irriterad på en person som jag har varit ganska länge nu i över ett år om man ska vara exakt. Har väl försökt och bara strunta i det men det går inte till slut. Man försöker prata men man får inget tillbaka och man vet aldrig hur man ska bete sig när man är i omgivningen med den personen tycker det är skit jobbig och jag orkar inte med det längre har tänkt att man kanske skulle prata men fan vad ska man säga till en sån person som inte vill prata med en. Äh fan i bland blir det för mycket av det jobbiga så man bara vill lägga locket på och skita i det och inte ha med det och göra något mer. Det känns jobbigt det också men vad ska man göra om man inte kan prata med varandra då fungerar det helt enkelt inte.
Och jag kan inte säga att jag inte bryr mig för det gör jag jag tycker det är jätte jobbigt och när det har pågått i så lång tid nu. Det är inte bara mig själv som blir drabbad utan dom runt omkring mig blir ju det också.
Jag hoppas att det blir bättre när man inte behöver ha med varandra och göra men det är tråkigt men det kanske är bästa lösningen nu. Man träffas ju nästan aldrig så det blir inte så jobbigt men det kan bli jobbigt i längden.

Nog med detta man behöver inte prata om det dåliga för då blir man bara på dåligt humör.
Vilket väder det har varit kallt och snöat har det gjort hela dagen så tråkigt har inte gjort något idag bara varit hemma har städat och fixat med julgardiner idag och tagit fram tomtar och allt som hör till julen. Det är ju första advent på sönda det går fort får man säga. Så nu är allt klar här hemma och det känns skönt att ha det gjort får jag säga slipper man gruva sig nå mer.
Jakob har börjat och prata mer och mer nu man hinner nästan inte med nu. Det kommer mer och mer ord som man hör vad det är men vist ibland blir han irriterad när man inte hör vad han säger och då blir det mäst ord som man inte hör ett dugg av vad han säger. Men han är go den lilla pojken han tycker det är super roligt att ha ett eget rum med sina grejor och där han kan stöka till hur mycket han vill utan mamma och pappa tjatar på honom han han ska plocka undan!



   
Utebelysningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0