Myrbekämpning!

Dags att uppdatera kanske var ett tag sen jag skrev något här nu. Har inte haft någon lust eller ork fast jag har en massa och skriva men men jag får passa på nu när jag har lite lust iaf.
Vi har nu i homna vi ska sova här i natt pga att dom har sprutat för myror hemma hos oss och då får man inte vara hemma på 24timmar. Så nu hoppas jag att vi blir fri dom där nedrans myrona. Dom började komma in i skafferi och det är ingen höjdare för mig iaf. Så då fick nomor komma dit och spruta försäkringsbolaget hade inte antisimex som är vanligast att man har men dom dög dom här också huvudsaken man blir av med dom iaf.
Vi åker hem i morgon så det blir inge långvarigt och det är tur för jag ska jobba natt i morgon och på lörda så då vill jag helst vara hemma och vila  skönast och få vara hemma då.
Men det är roligt och träffa dom i homna också för en gång skull var ett tag sedan nu så det var roligt och få träffas som sagt. Man skulle vilja att det blir oftare men tråkigt nog så blir det inte så. Men man får ta vara på den tiden man träffas istället.

Vi fick även ta och fixa kattvakt till tindra också för man inte fick ha någon katt inne efter dom hade sprutat. Så då ställde pappas brosa upp och vara kattvakt.
Ska försöka och ta och krypa ner till sängs nu så att man kommer upp i tid i morgon så att man kan försöka och sova en sväng innan man ska iväg och jobba natt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0