Stockholm i morgon!

Veckan har varit lugn utan jobb jag pratade med en som jobbar på guten idag och hon sa att dom inte fick ta nå semsester före jul och det är en väldigt dum bestämelse tycker jag men så är det. Och jag ringde till resursen i måndags och frågade varför det var så lugn och dom sa att det inte fanns nästan nå jobb och hon sa att nu till jul brukar det vara ganska lugnt. Men vad då jag vill jobba och käna pengar jag vill inte sitta och vänta på att telefonen ska ringa nä nu får det bli ändring.
I morgon bär det av till stockholm det är både spännande och lite nervöst att man ska ta fel och sätta sig på fel tunnelbana men jag hoppas att det ska gå bra men får försöka läsa sig fram. Och vårat hotel är alldeles utanför tågstationen  så den kan man inte missa scandik kontenetal heter hotalet. Jakob ska till dagmamman i morgon vi ska åka med honom så att vi hinner med bussen som går 07.10 så det är tidig morgon i morgon men det ska bli roligt också. Monster jam börjar kl 19 så vi får nog vara där en skaplig tid så att vi inte kommer dit alldeles innan det börjar. Nä nu ska jag ta och kika klart på mamma och mia filmen sen ska jag ta och lägga mig så att jag kommer upp i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0